salam... haii.. kalau korang rase malas nak bace.. korang boleh tekan jer gambar speker tu... okey ..!!

Dua pasangan sejoli...


Salam haii.... hari nie aku mule nak bercerita balik... nie kisah dua orang yang baru kahwen kot... inai po ader lagi kat jari...  aku tengok pasangan nie secocok sangat.. apa orang kat `macam pinang di belah dua` yang laki nye hensem dan yang ponpuan nye lak manis jew... tue baru dari luaran nye... yang aku nak carite nie tentang sikap dorang yang perihatin... kat tempat aku kerja nie ader la sepasang kucing nie.. tak tau la dah baper lamer tak makan... asik dok mengiuw kat depan pintu tempat aku kerja nie... pastu tah la yang perempuan tue perasan agak nye.. diorang pon bali kan kucing tu makan.. perhhhh terharu siot aku tengok... walaupun kucing tu kucing terbiar... aku respek la kat diorang... bukan saja cantik luar... tapi cantik dalam selaki... cam tu la baru betol... nie tak.. nampak jew kucing terbia disepak-sepakkan nye... korang memang terbaik la... aku doa kan hubungan korang berkekalan sampai bila-bila... kepada yang couple-couple kat luar tu... biar la cantik dalam dan cantik luar...  :)


No comments:

Post a Comment

my pet (obi)