salam... haii.. kalau korang rase malas nak bace.. korang boleh tekan jer gambar speker tu... okey ..!!

suker pada dier.....

salam hai.... ari nie kan aku nak bagi tau yang aku ader minat kat sowang awek nie...
tapi bukan awek nie ler.. hehehe ... balik pader cerite tadi awek tue sebenar nye aku x kenal sangat pon... tah dah ader pakwe or belom... aku pon x tau... tapi bia la.. aku just suker je kat dier... kalau dier dah ader pakwe pon bia la.... mase mule2 aku tengok dier bise2 jew.. tapi dah lamer2 makin aku suker kat dier lak... mungkin sebab perwatakan dier kot... nak cakap dier lawa.. xde la sangat... tapi sedap la mate menandang.. hehehe...mmm perlu x aku cakap kat dier yang aku suker kat dier... kang elok dier nak kawan ngan aku sekali aku cakap yang aku suker kat dier terus dier x nak kawan... sebab dulu aku dah penah kener sekali... dah elok2 kawan sekali aku cakap kat dier aku suker kat dier... terus dier cam dah x baper nak kawan( betol ker ayat tu) hehe... kalau x cakap aku x tau lak.. maner la tau dier pon suker kat aku.. xde la aku bertepok sebelah tangan... jap2 nie cam dah lain jew... aku suker je la... bukan nak ader paper pon... aku lom sedia nak ader paper lagi la wat mase sekarang... baik aku kojer dulu cari wet banyak2 lagi bagus.. so aku cumer nak cakap yang aku suker kat dier :) .......

No comments:

Post a Comment

my pet (obi)